Malmöfestivalen: Tisdag.

Igår hörde Des av sig till mig och sa "Vi trampar båt, skall vi plocka upp dig?" JAVISST! utbrast jag och mötte upp Desirée, Jaana, Louise och Amanda vid kanalen.
 
Och detta var så otroligt mysigt och roligt. Det kändes verkligen som att man tog tillvara på sommaren.
 
När vi var på fastlandet igen bestämde vi oss för att det var dags att äta.
 
Och det tyckte ungefär resten av Malmö också kändes det som.
 
Försöker bestämma oss för vad vi skall äta, svårt med så många alternativ!
 
Fina Amanda.
 
Jag bestämde mig tillslut för fishtacos från Casual Streetfood. Supergott!
 
Sedan kramade jag tjejerna hej då och gick vidare mot Ung Scen vid Gustav Adolfs torg.
 
Där jobbade nämligen min lillebror som ljudtekniker.
 
Nämen hej Carl!
 
Efter att jag hälsat på lillebror traskade jag bort till Posthusscenen, träffade Sös och hennes vänner och tittade på Little Jinder som var jättebra live!
 
Sedan tyckte jag att det fick vara nog med Malmöfestivalen för dagen och tog bussen hem igen. Bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0