Vecka 36.

God morgon! Jag har massvis att visa er efter helgens bravader. Men nu är det ny vecka och vi skall kika på veckans schema.
 
Måndag - Onsdag: Idag är det måndag och jag har rätt mycket att göra på jobbet. Ikväll skall jag springa och träna upp konditionen inför lördag när jag skall springa Midnattsloppet i Malmö. Det skall bli roligt! Vi har förresten beställt Linas Matkasse som kommer att levereras ikväll! Spännande. Resten av veckan skall jag bara ta det lugnt efter jobbet och träna.
 
Torsdag: På torsdag efter jobbet skall jag träffa Jenny, Lina och Cilla. Vi ska ut och äta och umgås lite. Torsdagslyx!
 
Fredag: På fredag skall jag och Dan ha fredagsmys hemma. Laga god mat och titta på film. Mysigt.
 
Lördag: På lördag är det som sagt Midnattsloppet i Malmö som gäller. Annars skall jag inte göra så mycket. Skönt med en relativt lugn helg!
 
Söndag: Och så veckans sista dag. På söndag bär det av mot Köpenhamn för min del. I födelsedagspresent av Cilla fick jag en dag i Köpenhamn med fika och så vidare, himla lyxigt! Det skall bli roligt.
 
Och så ser man vecka ut ungefär. Ganska lugn för en gångs skull, vilket är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0