Julfika och bebisgos.

I lördags åkte jag, Dan och Rebbe hem till Neja och Robin i Kågeröd. Vi skulle nämligen träffa både Nejas och Robins och Saras och Ivans små bebisar! Klockan 12 anlände vi och Neja bjöd på julgodis direkt.
 
Och så fick vi hälsa på Nejas och Robins lilla bebis Edvin <3
 
Världens gosigaste! Han var så snäll och fin, sov mest hela tiden.
 
Slappar bara <3<3<3
 
Efter en liten stund kom Sara och Ivan också! Sara hade bakat wait for it... SAFFRANSMUMS! Alltså skoja så gott?! De är alltså som kärleksmums fast med smak av saffran. Gah, åt tills jag gick upp 20 kilo ungefär.
 
Och här har vi Saras och Ivans lilla son, finaste Valter! Tänk att Edvin och Valter är födda med bara en veckas mellanrum och är dessutom kusiner. Tycker att det är så fint!
 
Sara och Alicia <3
 
Och så pratade vi, bebisgosade och umgicks till klockan var 16 och jag och Dan skulle åka vidare till mamma och pappa för att fira lite jul. Det var en supermysig eftermiddag med några av världens bästa personer. Jag vet att jag har överanvänt "<3"-tecknet i detta inlägg, men det finns inget bättre sätt att beskriva det på. <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0