Kusin Hampus 17-års dag.

I lördags åkte jag, Dan, mamma, pappa och lillebror Christoffer till Sölvesborg för att fira att vår kusin Hampus fyllde 17 år. En kort tågresa och en och en halv timmes bilfärd senare var vi framme i Sölvesborg. Jag glömde min kamera, men här är vår lördagkväll i några få mobilbilder!
 
Christoffer, Dan, Stefan, Hampus och Tesse vid "ungdomsbordet". Vi åt en jättegod kycklinggryta som inte hamnade på bild och diskuterade träning, kläder och andra intressanta ämnen.
 
Sedan var det dags för efterrätt! Alltså prinsesstårta, finns det något godare?
 
Födelsedagsbarnet tar tårta först såklart!
 
Kusin Hampus som nyss var 8 och helt plötsligt har fyllt 17 år? Vad händer? Alla bara blir äldre, medan jag inte åldras en dag liksom.
 
Så sjöng vi för födelsedagsbarnet! Hipp, hipp, hurra!
 
Vi avslutar det här inlägget med en bild på Christoffers extremt stora portion av tårta och kakor. Älskar't. Klockan 23 tackade vi för oss och körde hem igen. Fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0