Chanel.

Jag tycker att vi skall kika lite närmre på den här synsampåsen som står så fint placerat på vårt vardagsrumsbord.
 
Så vad hittar vi i den här lilla påsen om inte en chanelask!
 
Alltså, bara asken skriker ju lyx. Jag tycker att vi öppnar den också!
 
För i den hittar vi ju världens mjukaste och glanisgaste glasögonfodral.
 
Märket alltså, <3
 
Men självfallet är det ju mina glasögon som vi egentligen skall titta närmre på! Jag tycker bara att man verkligen märker vilken lyx och kvalitet man överröses med så fort man väljer att köpa ett lite mer omtalat märke.
 
Glasögonen är större och rundare än mina förra.
 
De är brunmelerade och på sidan hittar vi dessutom chanels märke väldigt subtilt.
 
De är dessutom något smalare än mina förra och jag är så, så nöjd!
 
Såhär ser jag ut i dem!
 
Och här är mina gamla om ni vill jämföra. De är ju också fina såklart. Lite mer kantiga och lite mer markerade. Men det är så skönt att ha två par som jag kan använda nu! Ett par som jag alltid har i jobbväskan och ett par som jag alltid har hemma. Nu behöver jag inte glömma mina enda glasögon hemma och har därför inte ont i både ögon och huvud efter en hel dag framför datorn. Perfekt! Jag är supernöjd som sagt. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhhhh jättefina! Vill också ha ett par nya 😊

2015-02-22 @ 17:30:26
Postat av: Sara W

Super fina glasögon! Du passar jättebra i dom <3

2015-02-23 @ 11:01:49

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0