Födelsedagsklänning: Svart spets och ljusrosa undertyg.

Jag tänkte att vi skulle titta närmre på den här bakelsen som jag fick hem härom dagen! Den skall jag bära på min födelsedagsfest medan jag dansar i lockigt hår, under heliumballonger bland fina, nära vänner.
 
Den är från Zalando och är av märket Oasis. Som ni vet älskar jag Oasis klänningar. De är så fina och unika på något sätt. Stilrena men ändå utstickande.
 
Klänningen har först ett ljusrosa, nästan gammelrosa, undertyg och sedan ett mönstrat svart tyg över. Det svarta tyget ser nästan ut som spets med sitt tryckta mönster.
 
Jag älskar dessutom de små, små ärmarna som precis täcker axlarna. Det känns liksom inte lika bart.
 
Nu hänger den i min garderob och väntar på att få bli buren. Väntar på att jag skall dofta hårspray och ha ett matchande diadem. Väntar på en fest som är den värdig. Snart, snart, snart.

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hej Sofie...Vad vacker du kommer att vara när vi firar av din 25-Års dag...Kram

2015-02-05 @ 17:15:58
URL: http://bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0