Önskeinlägg: Ett foto i timmen.

Ett annat inlägg som ni önskade var ett "Ett foto i timmen"-inlägg. Ett sådant kommer här! Häng med på min söndag.
 
Klockan 09.00: Vaknade relativt tidigt trots att vi var i säng något sent på lördagen. Medan jag sträckte på benen och värmde mig under täcket klappade jag Nima, pussade på Dan samt kollade Instagram. Vanlig morgonrutin alltså!
 
Klockan 10.00: Sara, Alicia och Neja sov över och klockan 10 åt vi frukost. Den här damen var nöjd eftersom hon fick en ljus macka med smör. Omnom såklart!
 
Klockan 11.30: Jag, Neja, Sara och Alicia promenerade runt i Löddeköpinge en stund. Jag passade på att hämta ut ett paket från Zalando när vi ändå var ute och gick. I det paketet hittade vi den här klänningen: Födelsedagsklänningen. Den skall vi titta närmre på i ett annat inlägg!
 
Klockan 12.30: Neja, Sara och Alicia åkte hem och jag satte mig framför TV:n för att titta på det nya avsnittet av Grey's.
 
Klockan 14.00: Klockan två bloggade jag och fixade andra saker som behövdes fixas. Såsom inbjudningar till min födelsedag.
 
Klockan 15.00: Färdigfixad inför en söndagkväll i Malmö!
 
Klockan 16.00: Prick 16.05 tog vi bussen in till Malmö. Vi skulle nämligen hem till David och My!
 
Klockan 17.30: Efter att ha svängt inom Entré för lite ärenden anlände vi till David och My. Där blev vi bjudna på middag och gosade med deras supergulliga kattunge Bobo. Oh! Vill bara gosa och borra in näsan i den mjuka pälsen.
 
Klockan 20.00: Så hoppar vi fram några timmar! När klockan var 20 så begav vi oss nämligen ner till stan. Vi skulle handla godis och gå på bio.
 
Klockan 20.40: Såg American Sniper med dessa tre fina! Jag tyckte den var bra och spännande, men Dan var inte helt nöjd. Krigsfilmer är ju krigsfilmer liksom, de är ganska lika. Men jag tyckte att den var väldigt gripande och sorglig. Filmen var slut vid 23 och klockan 00 var vi hemma och i säng! Klart, slut på "ett foto i timmen"-inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0