Önskelista.

Om exakt 15 dagar fyller jag hela 25 år! Jisses. Det är inte klokt alltså. Det känns som att det inte alls var längesedan jag var 18 år, träffade Dan och flyttade in i en tvåa i Kävlinge. Men, det var ju det. Längesedan. Nu är jag förlovad, har en dubbel kandidatexamen och jobbar som produktionsledare på en reklambyrå. Mycket har definitivt hänt sedan jag var 18 år gammal. I vilket fall som helst har jag knopat ihop en liten önskelista, precis som jag gör varje år. Den kommer här!
 
 
 
1: Boken "Egenmäktigt förfarande" av Lena Andersson. Har velat ha hennes böcker så länge nu, så det passar ju alldeles ypperligt att önska sig det i 25-års present!
2: "Utan personligt ansvar" av Lena Andersson som är fortsättningen på "Egenmäktigt förfarande".
3: Boken "Not that kind of girl" av Lena Dunham. Känns som att böcker är det stora som jag önskar mig i år.
4: Fingervantar för touchskärmar. Är så trött på att frysa om händerna när jag väntar på bussen och försöker surfa på mobilen. De här hade ju varit perfekta då!
5: Victoria Secret's body mist. Är typ den enda parfym jag använder för tillfället. Har en stackars flaska som snart är slut.
6. Silverörhängen i alla möjliga former. Har just nu bara ett par örhängen som jag använder och det hade ju kunnat vara roligt att byta lite!
7. Koppar, assietter, tallrikar, skålar, ja allt möjligt faktiskt från serien Rörstrand Carisma. Jag och Dan har ju börjat samla på den här serien och jag fullkomligt älskar den. Så enkel men ändå klassisk.
8. En ny kameraväska till min nya kamera! Vilken som helst egentligen, så länge den är liten och lätt att ta med sig. Min kamera är en Panasonic Lumix GM1.
9. En kamerarem. Här spelar det egentligen inte heller någon roll vad det är för någon. Den skall gärna vara smal och färgglad.
 
Och annars önskar jag mig som vanligt nejlikor, ballonger och några underbara tillställningar med familj och vänner! Tryck på länkarna för att komma dit jag tog bilderna ifrån. Det var min önskelista för i år!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Egenmäktigt förfarande gillade jag skarpt! Kanske för att jag kunde relatera till mycket men också för att det är en bra berättelse skrivet på ett enkelt och snyggt sätt.
Not that kind of girl är med bra, det är intressant att få "komma in" i hennes hjärna, dock tror jag att jag förväntade mig något mer, eller annat. Läsvärd är den i alla fall!
Utan personligt ansvar får bli min nästa bok jag läser :)

Och ja, att fylla 25. Fyllde man inte precis 18?! Märkligt hur åren bara går, men man kan ju verkligen hålla med dig om att det hänt en hel del för dig sen dess, mycket att vara stolt över!

2015-02-11 @ 21:26:17
URL: http://inspiredbylife.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0