Veckans mobilbilder.

Trevlig lördag på er! Vi börjar denna dag med att titta på mina senaste mobilbilder tycker jag.

För exakt en vecka sedan satt jag och Louise i skolan och pluggade. Vi korrigerar lite i vår uppsats för att den ska bli helt godkänd. Kanske inte världens roligaste lördagsaktivitetet.

Det var ju alla hjärtans dag och på kvällen var vi hemma hos Sös. Hon hade satt upp det här hjärtat på dörren dagen till ära.

Jag och Dan tog ungefär en miljon selfies.

Och så plötsligt blev det måndag! Jag och Stephanie (som jobbar på ett annat företag i samma kontorskollektiv som oss) satte upp en alla hjärtans dag-bild på fredagen som fint fortfarande hänger kvar. Vi har fått många kommenterar om att vi är så lika eftersom vi har samma frisyr. Därav hälsningen från Bill och Bull.

Jag och Dan lagade pastasallad med bönpasta. Jag fick frågan om den här pastan var god och ja! Det tycker jag verkligen. Den smakar liksom pasta, vilket är mer än vad man kan säga om zucchinipasta.

Det bjöds på semlor i kontorskollektivet i tisdags eftersom det var fettisdagen.

Jag höll mig till den här lilla mumsbiten.

Min lillebror kom hem i tisdags också och då blev jag såklart superglad. Han stannar en hel vecka!

Jag har inte hängt på gymmet på hela veckan, men har istället sprungit utomhus i 4 lager kläder. Svettas alltid så otroligt mycket när jag kommer in igen.

Obligatorisk morgonrunda på fredagen klockan 04.40.

Jag övervattnade min orkidé och den tappade alla sina blommor 
:(

Efter att jag hade jobbat en hel dag igår och köpt en ny blus höll jag och Sarah H fredag med lite AW på Mosaik i Malmö.

När Neja och Sara W också anslöt var det dags att äta! Det blev tapas.

Sarah H och Sara W.

Och så Neja! Sedan mötte vi upp Rebbe och tittade vi på 50 shades (igen). Mycket bra fredag!

Och det får avsluta veckans mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0