Bra och dålig dag.

Alltså den här fredagen har varit så himla konstig. Både bra och dålig liksom.

Dåligt:
- Trots att jag gick upp supertidigt blev jag ändå sen till bussen och fick cykla som en galning.

- I all min hast glömde jag mina glasögon hemma och har därför superont i ögonen efter en heldag på jobbet framför en dator.

- Det var kö på motorvägen mellan Lödde och Malmö både på vägen in till jobb och på vägen hem.

- Vi bestämde oss för att äta thaimat idag. "Det tar 30 minuter" sa dem eftersom de hade mycket att göra. Det slutade med att jag och Dan fick vänta i en hel timme på maten.

Bra:
- Även om jag var sen till bussen så hann jag med den ändå. Sådan jäkla tur! Ibland är det bra att bussarna också är sena!

- Fast att det var kö på motorvägen så kom jag i tid till jobbet.

- Jag hade en bra dag på jobbet och fick göra många roliga och spännande saker. Trots att jag gick upp klockan 04.30 för att gå en morgonrunda så var jag inte sömning.

- Eftersom vi fick vänta en timme på maten så bjöd dem på en burk med jordnötssås och en påse räkchips. Maten var dessutom supergod.

- Efter maten åt jag naturgodis. Otroligt gott.

- Det har kommit ut ungefär en miljon serier som vi skall titta på efter Fångarna på Fortet.


Så det bra kanske överväger det dåliga ändå?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tipsa gärna om bra serier! Helst i samma anda som Sex and the City och Girls, om du kommer över något sådant :)

2015-02-01 @ 01:55:05
URL: http://inspiredbylife.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0