Onsdag.

Här sitter jag i skolan och tar smygbilder med min webbkamera. Ville bara in och säga hej i två sekunder! Imorgon skall uppsatsen lämnas in så därför sitter jag och Louise med den så mycket som det bara går nu de sista dagarna. Men snart skall jag bege mig vidare ner mot stan för att ha hej då-fika med Amanda och gänget. Amanda reser nämligen till Frankrike på fredag och skall vara borta i hela tre månader! Hur kul hade inte det varit förresten? Vill också resa iväg.
 
Annars har jag på mig en tröja med den perfekta kragen och till det matchar jag med min absoluta favoritfrisyr - donut. Men hur jag ser ut idag kommer jag visa mer av i ett annat inlägg. Nu måste jag helt enkelt skriva vidare. Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0