Pasta, vänner och en torsdag.

Såhär har jag sett ut idag när jag hängt på jobbet och gjort massvis med roliga saker! Skickade runt en "jag är på le jobb"-snapchat och trodde att jag gjorde en tumme upp-smiley, men hade tydligen tryckt in en smiley som visar tumme ner. Ooooh. Jag som gjorde extra roliga saker idag och allt.

När jag jobbat klart mötte jag upp de här fina för lite middag på Vapiano på Caroli i Malmö. Cilla, Jenny och Lina har jag inte träffat på länge och det var mycket trevligt att catcha upp lite.

Jag åt fullkornspasta med pesto och svamp. Sååå gott.

Slängde i mig maten fort, fort eftersom jag var superhungrig.

Så pratade vi om fester och jobb och utbildning. En massa annat också såklart. En av de bästa sakerna med att jobba i Malmö är definitivt att få träffa finfina vänner och ta en mitt i veckan-middag. Superbra torsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0