Tre torsdagslåtar.

Här kommer tre låtar som jag spelar sönder just nu.
 
Zara Larssons - Rooftop. Har lyssnat på den non stop i ungefär 10 dagar nu. Lyssnar på den när jag skriver något som känns, när jag sitter på bussen och när jag sitter på jobbet och vill stänga ute civilisationen i två sekunder.
 
 
Tove Lo - Talking Body. Lyssnar jag på medan jag tränar och önskar att jag istället vore på en varm dansklubb med mina vänner.
 
 
Becky G - Shower. Tjatar totalt ut den här låten. Lyssnar på den när jag springer, när jag sitter på bussen och när jag jobbar. Lyssnar på den när jag tänker på Dan, när jag vill drömma mig bort till sommaren och en USA-resa. När jag önskar att det skall vara varmt, ljust och grönt. När jag är nere och vill bli glad.
 
Tipsa gärna om egna repeat-låtar! Jag kommer snart ha tjatat ut dessa totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0