Vecka 3.

God morgon på er och trevlig måndag! Jag tänkte komprimera veckans schema den här gången eftersom denna vecka mestadels kommer att bestå av en sak: Plugg.
 
Måndag - Torsdag: Skriva på C-uppsatsen. Det är det absolut största fokuset denna vecka. På fredag skall nämligen uppsatsen redovisas och då måste den ju såklart vara helt, helt, helt klar. Så det är definiering och korrekturläsning som attan denna vecka.
 
Fredag: Redovisa uppsatsen! Om jag är nervös? Sådär. Jag har ju Louise bredvid mig och vi ska nog kunna klara en genomgrillning. Förhoppningsvis i alla fall. När redovisningen är över ska jag hem, vila i soffan och äta god mat.
 
Lördag: Sova ut, träna och senare på kvällen ska vi fira Dans storebror som fyller år!
 
Söndag: Vilodag! Har absolut inga planer denna dag utan får ta det som det kommer helt enkelt.
 
En ganska lugn men ändå intensiv vecka helt enkelt. Men nu kör vi det absolut sista i skolväg hörrni! För sedan skall jag börja jobba på reklambyrå, pensionsspara och betala av mina studieskulder. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0