New York: Vårt hotell.

Hej på er! Hoppas ni har det bra där hemma! Tänkte att jag kunde visa er hur vi bor här i New York. Imorgonkväll (fredag) åker vi till Washington DC för att fortsätta vår USA-semester. I vilket fall som helst, vi bor på the New Yorker som ligger på 481 8th Avenue, ungefär 10 minuter från Times Square. Centralt och bra, med andra ord!
 
Såhär trött var jag i måndagskväll när vi anlände efter en mycket lång resa.
 
The New Yorker är fräscht och fint och vi älskar att det ligger så pass nära till det mesta. Att vi sedan har ett väldigt litet rum gör inte så mycket. Hur bra att McDonald's ligger på andra sidan gatan dessutom? Om man skulle bli hungrig sådär klockan två på natten liksom.
 
Klockan är nu 18.30 här och det är vår sista kväll i New York. Vi skall ut och äta och sedan får vi helt enkelt se vad som händer. Om ni vill ha en desto mer frekvent uppdatering så följ mig på Instagram! Där heter jag Guuldfish. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0