Onsdagslista.

Jag tänkte att det kunde vara lite roligt med en onsdagslista nu när jag är iväg och upptäcker världen! Här kommer den.
 
Vad har du för skostorlek?
Antingen 38 eller 39. Det brukar pendla däremellan.
 
Vilket är ditt favoritnummer?
Jag har egentligen inget. Brukar mer köra på känsla. Men om jag måste välja något så skulle jag nog säga 2.
 
Vad var det senaste du åt?
I skrivande stund (eftersom detta inlägg är tidsinställt sedan i söndags) så är det en piggelin. Men vem vet vad jag har ätit i New York! Förmodligen en massa onyttiga men otroligt goda saker.
 
 
Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då?
Förmodligen röd. Älskar rött. Sedan syns den så himla tydligt också.
 
Tv eller dator?
Men oh, så svårt! Pass. Nej, men man kan väl se tv-program på datorer och så också nu för tiden. Så jag säger datorn. Best of both worlds.
 
Favorit TV-program?
New Girl. Älskar den serien så. himla. mycket.
 
Har du några syskon?
Ja, jag har tre styck. En storasyster och två småbröder. <3
 
Längd?
Hela 166 cm lång.
 
Ögonfärg?
Grönbruna. Men mest bruna dock.
 
Favorit högtid?
Oh, jag är en sucker för högtider alltså. Jag älskar alla högtider och jag älskar traditioner! Men julafton, nyårsafton och midsommarafton är ju såklart bäst. Påsken är helt okej, men inte lika bra som de andra tre. Men jag kan nog inte välja alltså. Alla är bra på olika vis.
 
 
Favorit månad?
Jag skulle vilja säga juli, men jag skulle också vilja säga december. Men jag säger juli. December får komma tvåa.
 
Choklad eller vanilj?
Choklad alla gånger i veckan.
 
Har du tatueringar?
Inte en endaste!
 
Är du kär i någon kändis?
Tycker så, så, så otroligt mycket om Joseph Gordon-Levitt. Han kan vara det gulligaste jag sett.
 
Vilka böcker läser du just nu?
Jag läser två stycken just nu, samtidigt. Himla dumt egentligen. Men det är både Egenmäktigt förfarande av Lena Andersson och Älskaren av Marguerite Duras. Både böckerna är än så länge mycket bra och handlar nästan bara om kärlek. 
 
 
Gillar du att flyga med flygplan?
Nej, inte alls. Tycker att det är jättejobbigt.
 
Hur många kuddar sover du med?
Två styck. Eller, jag sover egentligen bara på en, men har den andra kudden vid sidan om som prydnad mest typ.
 
Favoritblomma?
Nejlikor! Älskar nejlikor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0