Fredagspepp.

God morgon på er! Idag är det fredag och det är ju den bästa dagen på hela veckan. Lite jobb, lite ledighet, slutet på vardagen och början på helgen. Helt perfekt med andra ord! Det måste vi såklart fira med lite fredagspepp.
 
Först och främst kan vi börja med att vi skall ha världens invigningsfest på jobbet idag. Media Evolution City har byggt om lite och då passar det ju bra med en stor fest för att inviga detta. Så där kommer jag infinna mig hela kvällen. Har ni vägarna förbi så säg hej!
 
Ikväll skall jag bära den här nya blåsan. Det var ju egentligen tänkt att jag skulle ha den på Steve och Johannas bröllop på lördag. Men så blev det inte! Jag har nämligen köpt en helt ny till det tillfället. Hur den ser ut får ni se i ett annat inlägg. 
 
Men fredagspepp om något är ändå den här låten. Jag har spelat sönder den hela veckan. Det är en så himla fin hyllning till Malmö. "Och när dom stängde Hermodsdal, satt jag på tåget tillbaks. Skulle va DJ på Debaser, på Bo Nollet var det fest men jag sa Nej tack, jag sa fakk it.". Alltså, Debaser <3
 
 
Filmposters på Society6. Tycker att man kan hitta så många fina drömmiga posters från sin favoritfilm där. Just nu vill jag bara fylla min sovrumsvägg med dem.
 
Imorgon är det exakt en månad tills jag och Dan åker till USA. Vi skall besöka både New York och Washington DC. Ser så himla mycket fram emot det och det skall verkligen bli ett äventyr. Pepp, pepp, pepp!
 
Imorgon taggar vi dessutom bröllop på Bäckaskogsslott utanför Kristianstad! Åh, vad jag ser fram emot det. Tänkte att jag och Dan skall se ut ungefär som Nick och Jess i New Girl på ovanstående bild. Eller? Blommig klänning och lockigt hår är avcheckat i alla fall.
 
Nu håller vi fredag hörrni! Bara sådär den bästa dagen på hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0