Mors dag.

 
I helgen har vi inte gjort särskilt mycket. Vi har hängt lite på Emporia, jag har sprungit och så har vi tittat på film. Jag behövde väl egentligen en lugn helg, men jag har varit så otroligt rastlös. Precis som att kroppen inte klarar av att koppla av. Jag vill bara röra på mig, hitta på saker, vara glad. Inte sitta hemma och vänta på att det skall bli måndag igen. Men så kom ju tillslut söndagen och då satt vi minsann inte bara hemma. Eftersom det var mors dag var vi hembjudna till mamma och pappa på middag för att fira henne lite extra. Hela familjen var samlad förutom Carl som äntligen kommer hem på onsdag! Till middag blev det grillad kyckling och fläskytterfilé med potatisgratäng och till efterrätt chokladpudding. Bra avslutning på helgen tycker jag!

Kommentarer
Postat av: M

Ja, det blev bra och mysigt att ni kom!!: -)

2015-06-02 @ 07:58:03

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0