Veckans senaste mobilbilder.

Vi kikade ju aldrig på förra veckans mobilbilder, så tyckte att det var dags för det! Här kommer dem.
 
En kväll när jag är på väg hem från jobbet ovanligt sent. Utsikten från bussen är helt okej ändå. Här är vi i utkanten av Lomma!
 
Sam skickade den här snapchatten till mig en dag på jobbet. Jag satt i ett konferensrum och jobbade och han hade kladdat mitt namn på det stora anteckningsblocket som finns i rummet. Vi brukar skämta på jobbet om att ingen riktigt kan mitt namn eftersom jag kallas både för Sofia och Sara. Därav behövde jag såklart en namnskylt. Hur glad ser inte jag ut förresten?!
 
Lite Sam-kladd sådär. "Soffi-Boffi", det är jag det. 
 
Lillebror kom hem från Piteå förra veckan och det förtjänade såklart en syskonselfie! Älskar dessa tre så mycket att jag dör. <3 
 
Det var fint väder i Malmö en dag och jag, Pontus och Sam satt ute på lunchen. 
 
På fredagar försöker jag och Pontus klä oss i gult. Detta kallar vi "chicken friday". Jag skulle gå all in sådär en dag och bestämde mig för att måla naglarna gula fem minuter innan jag gick till bussen. Kan ha varit det dummaste jag någonsin gjort. Jag hade gula nagellacksfläckar på min rosa kappa sedan. 
 
 
Jag kände mig något nere i fredags och behövde lite kvalitetstid med Sarah H och Caroline efter jobbet. Jag skrattade så otroligt mycket åt deras konversation i vår chatt.
 
Sagt och gjort så hängde vi på Mosaik efter jobbet. Mer om den kvällen kommer i ett eget inlägg! 
 
Dricka drinkar och ta gryniga selfies är ju aldrig fel. 
 
Och så blev det lördag helt plötsligt och vi firade att mina småbröder fyllt 20. 
 
Tog en del selfies även på lördagen, med kusin Therese till exempel! 
 
Och Carl och Alice!
 
Carl, Alice, Edinge och jag. Mer om lördagens partaj kommer också senare i ett eget inlägg!
 
 

Så avslutar vi det här inlägget med en bild på att jag sprang en hel mil igår. EN HEL MIL! Det går så himla bra nu.
 
Och det var veckans senaste mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0