Alicias 1-års kalas.

Från ett födelsedagsbarn till ett annat! För ett år sedan föddes Alicia på min födelsedag. Den lyckan alltså! Cirka 6 månader senare fick jag äran att vara hennes gudmor och jag kan inte vara annat än stolt. I söndags var det därför dags att fira hennes 1-års dag såklart!
 
Pluttisen med banan i munnen <3
 
Jag och Dan hade byggt ihop en nalle på Build-a-Bear! Tycker det är en så fin och omtänksam present. Vill nästan göra en sådan till mig själv!
 
Det öppnades presenter, kanske mer Sara än Alicia.
 
"Titta så fin scarf Alicia"
 
Älskar att Alicia var så engagerad i paketöppnandet, tittade noga på minsta lilla sak hon fick.
 
Så var det dags att öppna min och Dans present! "Oooooh" utbrast hon när Sara öppnade kartonghuset. Tar det som ett bra tecken!
 
Definitivt en godkänd present, även om kartonghuset som medföljde nallen kanske var snäppet roligare. Haha!
 
Sara hade bakat ungefär tusen sorters kakor. Okej, kanske inte tusen. Men många! TIll exempel dessa hallonmuffins.
 
Och massa, massa annat. Perfekt bakismat för mig, kan jag säga!
 
Så kramades vi och pratade om hur vår helg varit, tittade på klänningar och åt kakor tills vi nästan dog. Supermysig söndag! Tack Sara och Ivan, och grattis finaste Alicia!

Kommentarer
Postat av: M

Tog lite fel på dag här också? Söndags inte lördags!! ;-) Puss <3

2015-03-06 @ 08:01:09

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0