Dans födelsedag.

I fredags fyllde den finaste människan i mitt liv hela 31 år och det skulle ju givetvis firas. Därför kom Dans syskon, min syster och Sarah och Niclas hem till oss för att äta lite middag!
 
Mamma gav mig ett recept på en av sina fläskfilégrytor och jag lovar att det var den absolut godaste gryta jag någonsin lyckats laga. Att jag sedan inte är så duktig på att laga grytor överhuvudtaget hör inte hit tycker jag.
 
Jag och Dan hade dukat upp med långbord i vardagsrummet. Temat på dukningen var svart, vitt och rosa.
 
Finaste födelsedagsbarnet <3
 
Sös och Niclas!
 
Nima var social och hälsade på Lars.
 
Vilket Lars såklart tyckte vad trevligt.
 
Dags för mat! Till efterrätt blev det glass med diverse topping som inte blev fotograferat.
 
Lina!
 
Så drack vi massvis med vin, pratade vardagsproblem och glömde bort att sjunga för födelsedagsbarnet. Klockan 21 somnade Dans brorsbarn i våra soffor <3 Slagna hjältar! Det var verkligen en jättetrevlig fredagkväll med fina människor. Det bästa som finns som värdinna är att stå och diska samtidigt som man hör hur alla gästerna har det trevligt i rummet intill. När man hör hur de skrattar och delar med sig av roliga historier. Tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0