Helt okej torsdag.


Ett dödstrött hallå från mig! Tänkte mest säga tjenamoss innan det är dags att sova. Det har varit en helt okej torsdag idag. Jag köpte nya 99 kronors-skor på Din Sko och det är ju alltid trevligt. Det är en exakt likadan modell som jag hade förra året, bara något renare som ni kan se.

När jag och Dan väl kom hem från jobbet idag åt vi laxburgare vilket vad helt sjukt gott. Borde ha fotograferat det, men nix! Får visa en annan dag. Nu har jag och Dan precis varit och handlat mat inför hans födelsedagsmiddag imorgon. Att handla mat klockan halv tio på kvällen är väl inte superkul, men det ska bli desto trevligare imorgon!

Nu ska jag minsann sova. God natt på er och glöm inte bort att imorgon är det faktiskt fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0