Min torsdag i tre Instagrambilder.

Nu skall jag alldeles strax sova hörrni, men tänkte att jag kunde summera min dag utifrån dessa tre instagrambilder. Om ni vill följa mig där heter jag Guuldfish. Dagen började bra med lockigt hår, ny blå skjorta och finkaffe. Idag sa personalen på Barista till mig att jag nog bör skaffa ett stamgästkort med tanke på att de har lärt sig att jag vill ha en liten vaniljlatte med laktosfri mjölk. Men det är väl sådant som händer när man köper dyrt finkaffe på samma ställe cirka 3 gånger i veckan.
 
Efter att ha kommit hem från jobb, ätit middag och tittat på lite serier så var det dags för mig och Dan att ut och springa. "Skall vi dela på min celsius?" frågade jag Dan. "Javisst!" svarade han och letade i kylskåpet. "Men den skaaaa finnas i kylskåpet" sa jag irriterat efter att Dan sagt tre gånger att han inte hittade den. Tillslut hittade vi den i frysen SPRUCKEN! Jag hade tydligen lagt in den där för tre dagar sedan och glömt bort den. Det var definitivt dagens besvikelse.
 
Men jag och Dan sprang ändå. Jag sprang 4 kilometer på 25 minuter! Det börjar ta sig med tiderna tycker jag. När jag sprang som mest förra sommaren så hann jag 4 kilometer på 23 minuter. Men jag är verkligen nöjd med mina 25 minuter efter förra gångens urusla 27. Så, det tar sig verkligen! Nu skall det bara bli lite varmare så man inte behöver springa i 78 lager kläder. Sedan är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Ja men shiiiit, du får ju fan 20% rabatt med stammiskortet! Hoppas du har använt Mecenatkortet iaf ;D

2015-03-29 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0