Några presenter.

Ber om ursäkt för dåligt bloggande i helgen, men jag har haft fullt upp. Ni skall få se hur min 25-års fest var i ett annat inlägg. Men här är några presenter jag fått som jag tänkte visa först! De andra omtänksamma presenterna jag fick får vi ta i ett annat inlägg!
 
Först ut har vi tre spännande böcker jag fick. "Not that kind of girl" skriven av Lena Dunham var en av de presenter jag fick av Sös. "Egenmäktigt förfarande" skriven av Lena Andersson fick jag av mamma och pappa och "Konsten att vara kvinna" skriven av Caitlin Moran fick jag av Neja och Robin. Nu har jag massvis av bra böcker att ta mig igenom!
 
Av Rebbe och Johan fick jag de här döfina ljuslyktorna från House Doctor. Älskar att de ser ut som diamanter.
 
Av Neja och Robin fick jag också det här fina Matheusfatet. Den prydder just nu vårt soffbord.
 
Och det var några av de finfina sakerna jag fick i födelsedagspresent! Jag har fått massvis av andra fina saker också som ni skall få se i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0