Vecka 11.

Denna vecka är så lugn, så lugn. SÅ himla skönt. Det behöver jag efter två veckor med kaosfester (stora och tidskrävande alltså). Så därför kommer här ett komprimerat schema för denna vecka!
 
Måndag - Torsdag: Jobba, träna, andas ut och sådant. Imorgon åker lillebror hem till Piteå igen :(
 
Fredag: Först jobba och efter det skall jag träffa upp några vänner för en AW!
 
Lördag: Denna helgen har jag och Dan nästan inte något bestämt vilket är så himla skönt. Carro kommer hit för att titta på Melodifestivalen på lördag, men annars är helgen helt tom. Ska bli så otroligt skönt och mysigt.
 
Söndag: Sova, träna, ta tag i saker som måste göras såsom tvätta, städa, vattna blommor och så vidare.
 
Ungefär så kommer min vecka se ut! Hoppas er vecka inte är så hektisk heller.

Kommentarer
Postat av: M

Ja, det ska bli väldigt skönt med en lugn helg!! :-)

2015-03-11 @ 11:41:00

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0