Pingiskväll, KB och Amanda.

Förra veckan kom Amanda hem från Paris efter att ha bott där i tre månader och läst franska. Det firade vi på onsdagen med förfest hemma hos Jaana och pingiskväll på KB. Eftersom det var onsdag och jag jobbade dagen efter så blev det en lugn och inte så sen kväll för mig. Men jag tänkte vi kunde kika på det lilla jag var med!
 
Det var vår och jag hade på mig min mest färgsprakande tröja från Monki. Här är jag i Jaanas hall!
 
Mitt kompisgäng denna onsdagkväll. Ett mycket bra sådant om jag får säga det själv.
 
Jaana!
 
Nu tycker jag Amanda får stanna hemma ett tag minsann och inte resa utomlands mer. <3
 
När klockan var ungefär 20.30 packade vi ihop oss för att ta bussen ner till KB. De skulle som sagt ha pingiskväll!
 
Eftersom vi var där ganska tidigt så hade det inte kommit så mycket folk än. Förutom pingisbord så hade de också så att man kunde spela Mario Cart. Jag kan dock bli ganska tråkig i sådana situationer och vill helst inte spela någonting, bara titta på.
 
Så kom resten av gänget som innehöll bland annat Johanna och Helga och hängde med oss också! När klockan var 21.30 tackade jag mina fina kompisar för en trevlig kväll och tog bussen hem. Bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sofie 💖

2015-05-12 @ 23:55:01

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0