Vecka 19.

Så var det måndag igen och ny vecka! Hoppas ni hade en fin helg. Vi hade en finfin helg som ni kommer få se mer av senare. Men vidare till denna vecka! Såhär kommer denna vecka att se ut:
 
Måndag: Idag skall jag först jobba och ikväll springer jag Vårruset i Malmö. Efter loppet ingår det picknick dessutom! Jag skall försöka dokumentera så mycket som möjligt. Men heja på mig ikväll! Jag skall försöka få bättre löptid än förra året :)
 
Tisdag: Jobba, träna osv osv :)
 
Onsdag: I veckan kommer Amanda hem från Paris igen. Hon har ju varit iväg i några månader och äntligen är hon hemma! På onsdag skall vi träffas och hänga lite. Hoppas på finfint väder!
 
Torsdag - Söndag: Resten av veckan har vi ingenting planerat. Jag skall träna, jobba, hålla fredagsmys och helg och allt möjligt.
 
En lagom upptagen vecka med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0