Frågor- och önskeinlägg.

 
I och med att jag jobbar som produktionsledare på Eminent på dagarna och leker inredningsarkitekt i vår lägenhet på kvällarna så är min fantasi något död, vilket visar sig ganska tydligt här i bloggen. Därför tycker jag att det är dags att ha ett frågor- och önskeinlägg! Ställ alla frågor som ni vill att jag skall svara på eller önska några inlägg som jag skall lägga upp. Vad som helst! Er önskan är min lag. Okej, kanske inte helt vad som helst.
 
Men önska och fråga på! Vad tycker ni fattas eller är det något särskilt ni undrar?

Kommentarer
Postat av: annamariaa

Listor är ju alltid roligt, kanske "5 lätta och goda maträtter" eller "10 tips till att acceptera sig själv som man är" om du förstår vad jag menar. kram sålänge.

2015-11-18 @ 16:32:11
URL: http://annamariaa.blogg.e

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0