Friyay!

OJ vad jag inte hunnit med att blogga i helgen. Har haft fullt upp. MEN! Nu skall vi i alla fall gå igenom hur min fredag såg ut. Dokumenterade den endast för er skull. Jag såg ut såhär i min nya glittriga polotröja som jag förövrigt älskar.
 
I fredags fyllde Sara W 25 år! Vi har varit bästa vänner sedan vi var 5 år gamla. Detta hyllade jag på Instagram med ovanstående bild. Grattis Sara!
 
Jag festade till det med sushi till lunchen. Lägger ni också wasabi i sojan? Det var Jaana som visade mig det och nu gör jag så varje gång jag äter sushi. Supergott.
 
Lyxade till det med vaniljlatte från Espresso House också. Älskar att de har bytt till julmuggarna nu.
 
En jättenöjd fredags-Sofie
 
Jag och Tania skickade snapchats och förklarade hur mycket vi tycker om vaniljlatte.
 
Efter jobbet gick jag och Dan till ICA Maxi för att handla kvällsmat. De fyllde tydligen 10 år i fredags och bjöd på tårta! Alltså, hur jäkla bra fredag?
 
Sedan åt vi tacos och tittade på Idol resten av kvällen. Och det var min fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0