Vecka 45.

Glad måndag! Det är ju som sagt kaos hemma hos oss just nu och internet är lite halvdant. Det kan vara att jag kommer att ha svårt att uppdatera, men jag skall försöka vara så aktiv jag kan. Ni skall i alla fall få ett veckans schema, om än ett komprimerat sådant.

 

Måndag - tisdag: Idag skall jag försöka komma i ordning så mycket som möjligt hemma efter jobbet. Packa upp, få igång internet och sådär. Likadant på tisdag. Ett par dagar där man får rådda hemma så mycket som möjligt.

 

Onsdag: På onsdag åker jag, Dan, Lars och Lina till IKEA efter jobbet. Vi behöver införskaffa en del saker till nya lägisen. På onsdag kommer lillebror Carl hem från Piteå också!

 

Torsdag - fredag: Jobba, packa upp, förbereda inför Halloweenfesten!

 

Lördag: På lördag skall jag och mina syskon nämligen ha Halloweenfest hemma hos mina föräldrar. Vi vet att det är sådär en vecka i efterhand, men det gör inget. Ni skall få se min utklädnad, jag är sjukt jäkla nöjd alltså!

 

Söndag: På söndag är det städning som gäller och ligga i soffan, äta pizza och titta på serier.

 

Sjukt bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0