Vecka 48.

Så var det måndag och det är dags att titta på veckans schema!
 
Måndag: Idag skall jag inte göra något särskilt mer än att städa undan lite hemma efter helgens bravader. Vi skall såklart också titta på Walking Dead. Den här säsongen är så himla spännande!
 
Tisdag: Imorgon har jag och Dan 7-års dag! Helt galet. Tänk att det är sju år sedan vi träffades? Det känns som vi har känt varandra en livstid. Vi vet inte om vi skall göra något särskilt imorgon med tanke på att det är dagen innan löning och vi är fattigare än fattigast. Kanske går vi på bio. Vi får se!
 
Onsdag: Efter jobbet skall vi hem till lägenheten i Lödde och fixa med det sista. Snart är vi klara med städandet och flytt av de sista grejorna.
 
Torsdag: Bortsett från jobb, skall vi ha besiktning i vår gamla lägenhet på torsdag. Skall bli så skönt att bli av med den nu.
 
Fredag: Jobba och sedan hålla fredagsmys hemma framför idol.
 
Lördag: På lördag skall vi fira Thanksgiving! Våra syskon och några vänner kommer hem till oss och vi skall ordna en riktig Thanksgivingmiddag! Egentligen är det ju Thanksgiving på torsdag, men vi flyttar det till helgen istället. Jag skall försöka ta lite bilder på vår nya lägenhet (när den är städad och fin) på lördag också så att ni äntligen får se hur vi bor. Vi börjar komma i ordning nu nämligen.
 
Söndag: Vilodag! Jag och Carro skall kanske se Hunger Games på bio. Annars kommer det att bli en lugn dag!
 
Och det var den här veckan. En del att göra, men samtidigt ganska lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0