Fredag med after work, hemgjorda hamburgare och Idol.

När klockan slog 17 i fredags gick jag och mina kollegor ner en trappa för att gå på MEC:s VBAW (står för Världens Bästa After Work). De anordnar en after work ungefär varannan fredag och den här gången var det Studio som höll i den. Vi fick finfina drinkar som smakade citron och dill.
 
Gänget som jag hängde med under kvällen! Christian, Robban, Josefine, Alex och Emma.
 
Det var ganska mycket folk om man säger så.
 
Josefine och jag gick i samma högstadieklass och det är alltid roligt när man springer in i någon man inte träffat på väldigt länge.
 
Klockan halv åtta tackade jag för mig och åkte hem till Dan som hade lagat hemgjorde hamburgare. Perfekt fredagsmat! Vi tittade på Idol och jag halvsomnade i soffan.
 
De här två var också väldigt gulliga (fast att Nima knappt syns i den svarta fåtöljen). Bra fredagkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0