Fredag, Rådhuskällan och Sarah.

I fredags hade vi först Black Friday på kontoret, vilket innebär att alla skulle klä sig helsvart. Här har vi mig, Sara och Malin!
 
När klockan sedan slog 17 begav jag mig vidare ner mot stan för att möta upp mitt fredagsgäng! I lördags fyllde Sarah H år och eftersom alla andra skulle på annat i helgen så firade vi hennes födelsedag i fredags istället, sådär en dag i förväg. Här har vi det fina födelsedagsbarnet!
 
Paketöppning! Jag, Dan, Sös, Simon, Emelie och Philip hade lagt ihop till ett armband och örhängen av Edbladh.
 
Kvällen spenderade vi på Rådhuskällan i Malmö och åt deras goda filéfrossa.
 
Dan <3
 
Niclas och Philip!
 
Och här har vi hela gänget.
 
Eftersom det var buffé så var det bara att äta hur mycket som helst. Deras oxfilé var absolut godast.
 
Till efterrätt åt jag pekannötspaj.
 
När klockan var kvart över åtta var alla jättetrötta efter en lång arbetsvecka och det var dags att åka hemåt. En fin och mysig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0