Tisdagslista.

 
Vad gör du idag?
- Jobbar, hämtar hem mina klänningar från skräddaren, lagar mat, tittar på Vänner, bloggar lite, sover. Har hela dagen planerad in i minsta detalj.
 
Vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
Fredagskänsla och doften av nyinköpta strumpbyxor. Bästa starten på en helg.
 
När var du avundsjuk på någon senast?
- Är avundsjuk på Rachel i varje Vänner-avsnitt. Hon är så söt och smal och har så fint hår och alltid så fina kläder.
 
 
Har du något onödigt du gör?
- Biter på naglarna, handlar för mycket kläder, säger "himla" för mycket. Slösar bort alltför mycket tid framför TV:n när jag egentligen borde städa och packa.
 
Vad är det sämsta med denna vecka?
- Att jag är jätteförkyld och slösade bort både min söndag och måndag genom att vara sjuk :(
 
Kan du visa bild på något jättebra?
- Jag och Dan på Halloweenfest förra året. Ser väldigt mycket fram emot årets fest! Skall bara komma på vad jag skall klä ut mig till.
 
Vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
- Bara ta det lugnt faktiskt. På fredag skall jag träffa Micke, men annars skall jag inte göra sådär jättemycket förutom att jobba, paaaacka någon jäkla gång då och sådär.
 
När hade du hjärtklappning senast?
- Varje dag på jobbet nästan. Det är så det blir när man gör nya, och för mig, outforskade saker varje dag.
 
Vad ska du göra i höst?
- Flytta till Malmö (!!), fira Halloween, ha en Thanksgivingmiddag. Ungefär sådär.
 
 
Vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
Jag har gjort många galna och konstiga saker för kärlekens skull. Ätit stulen isglass från en scoutstuga är en av dem.
 
Vad borde du göra men orkar bara inte?
- Men oh. PACKA.
 
Vad har du i ditt kylskåp?
- Just nu kan man hitta bland annat sallad, laktosfri mjök, coca cola zero, ägg och tre matlådor där inne.
 
 
Kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?
- Nej, inte direkt faktiskt. Har inte kommit på vad jag skall blogga om härnäst. Har ni några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0