Vecka 41.

God morgon! Det är måndag och det innebär veckans schema! Det blir en något komprimerad version den här veckan.
 
Måndag - Onsdag: Eftersom jag är så otroligt förkyld skall jag bara ta det lugnt i veckan. Jobba, laga mat och få saker gjort. Måste paaaaacka eftersom vi snart flyttar (eller ja, om en månad..).
 
Torsdag: På torsdag åker Dan till Barcelona med sitt jobb! Helt galet. Han skall vara iväg i några dagar vilket innebär att jag kommer ha mycket egentid. Känns som att jag kommer att bli något rastlös.
 
Fredag: Efter jobbet skall jag väl äta middag och titta på Idol i min ensamhet. Eller så kanske jag hänger med tjejkompisar. Vi får se!
 
Lördag och söndag: I helgen har jag faktiskt inget planerat. Packa, städa, tvätta, bli frisk och så vidare. Om några veckor är det Halloween och jag måste lista ut vad jag skall klä ut mig till. Har ni några tips så hojta till!
 
Det är min vecka ungefär. Väldigt lugn som sagt, vilket är skönt. Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0