Vecka 42.

God morgon! Jag har haft en ganska hektisk helg och har därför inte hunnit uppdatera så mycket. Men ni skall få se allt roligt jag hunnit med i helgen! Men nu, veckans schema.
 
Måndag - Torsdag: Jag gör en något komprimerad version denna vecka då jag inte har särskilt mycket inplanerat. I veckan skall jag förutom att jobba sätta igång med träningen tänkte jag, laga mat, titta på serier, vardagslyxa lite. Dan är hemma från Barcelona och allt är som vanligt igen <3
 
Fredag: På fredag skall jag och Dan ha fredagsmys framför Idol! Vad tycker ni om programmet i år? Jag tycker att det har varit jättebra hittills! Alla är jätteduktiga.
 
Lördag och Söndag: I helgen kommer lillebror hem från Piteå! Då skall vi kramas som bara den. Annars är detta verkligen vår "packhelg". Jag vet att jag har sagt det varje helg, men nu har vi liksom inget val. Vi MÅSTE packa denna helgen, vi flyttar liksom om mindre än tre veckor.
 
Så det är lite hur min vecka kommer att se ut. Men nu kör vi måndag tycker jag!
Trackback
RSS 2.0