Vecka 43.

God morgon! Det är måndag och det innebär ett veckans schema. Min vecka är än så länge ganska rörig, så det får bli en något komprimerad uppställning.
 
Måndag - Onsdag: Idag skall jag hem till mamma och pappa efter jobbet. Carl är ju hemma och jag tänkte passa på att umgås lite med honom innan han åker hem igen på onsdag. Någon gång i början på veckan skall jag också träffa Mathilda för lite efter-jobbet-häng i Malmö. Annars skall jag jobba, träna, laga mat och sådär.
 
Torsdag: På torsdag efter jobbet skall träffa Rebbe. Vi skall gå på stan och fika. Mysigt!
 
Fredag - Söndag: Helgen är något rörig än så länge. Det är så mycket som skall göras. Vi håller ju på att packa för fullt och vi måste rensa ut förrådet i helgen. Sarah H fyller dessutom år och det måste såklart firas! Så det är en del som händer i helgen. Men det ska bli kul!
 
Vi får ta veckan lite som det kommer, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0