Onsdag.


Gissa vem som är på väg att bli sjuk? Såklart. Så himla störigt. Jag har jätteont i halsen och är allmänt trött och hängig. Det kommer självklart jättelägligt med tanke på att jag skall springa Midnattsloppet i Malmö på lördag. Jag tänker att jag får vila upp mig nu i veckan och så får jag ta det lite som det kommer under loppet, inte sätta för stor press på mig själv. Jag vet ju att jag klarar av sträckan, men jag ville så gärna ha bra tid i år. Nåväl. Jag får se hur det blir helt enkelt.

Förövrigt är jag och Dan mycket nöjda med Linas matkasse! Ikväll åt vi pasta carbonara. Det är väldigt skönt att komma hem till en fylld kyl och inte behöva planera inför middagen. Allt tänkande har liksom redan någon annan gjort åt en. Väldigt skönt när man jobbar 100% och är hemma halv sju om kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Skåååne

Linas matkasse är grym!
Får ni lust tycker jag att ni ska testa Årstidernas också, har för mig att den är snäppet dyrare men deras Hälsolåda.. Tror jag dog lite så gott det var!

2015-09-04 @ 13:21:28

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0