Vecka 38.

God morgon på er! Jag vet att jag har bloggat ganska dåligt i helgen, men jag skall bättra mig nu i veckan. Har massvis med roliga saker jag skall visa er. Men först, veckans schema.
 
Måndag - Torsdag: På vardagarna denna vecka har jag faktiskt inget planerat alls, vilket är ganska skönt. Idag får vi hem en Linas Matkasse, så vi skall laga spännande maträtter i veckan! Det känns nästan lite som julafton när den kommer. Så otroligt lyxigt på något sätt. Annars skall jag försöka träna en del i veckan, om min förkylning ger sig bara.
 
Fredag: På fredagkväll tar jag och Dan vårt pick och pack och åker till Varberg med Sarah H, Niclas, Emelie, Philip och Sös. Där skall vi bo i Sarahs och Niclas stuga över helgen och det skall bli så himla mysigt. Jag ser verkligen fram emot att komma bort lite. Hoppas det blir bra väder!
 
Lördag - Söndag: Så i helgen hänger jag och Dan i Varberg med fina vänner. Vi skall äta mat, spela spel och glassa på terrassen om vädret tillåter. Bra liv! På söndag åker vi hem igen.
 
Och det är ungefär hur denna veckan kommer att se ut. Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0