Vecka 40.

God middag! Det är måndag och vi börjar veckan med att kika på vad jag skall göra de resterande dagarna.
 
Måndag: Idag är en lugn dag. Efter jobbet skall jag hem och trixa, ut och gå med Elin och bara vara. Ikväll kommer också Linas Matkasse som jag och Dan är så spända på. Det verkar vara en jättebra och god meny denna veckan!
 
Tisdag: Imorgon efter jobbet skall jag träffa Rebecka. Vi skall gå runt på stan och jag skall bland annat lämna in lite klänningar där sömmar har släppt hos en skräddare. Skall bli mysigt med kvalitetstid.
 
Onsdag: Hem, jobba och kanske hänga på gymmet lite? Har ju inte varit där på ett tag på grund av min förkylning som hela tiden kommer och går.
 
Torsdag: På torsdag skall jag, Caroline och Sarah H ut och äta. Vart vi skall gå har vi inte riktigt bestämt än. Jag är dock väldigt sugen på sushi.
 
Fredag: På fredag skall jag och Dan ha myskväll hemma. Titta på Idol och äta fredagsmiddag. Härligt.
 
Lördag och söndag: I helgen har jag och Dan bestämt att vi skall städa ut förrådet och börja packa inför flytten. Annars skall vi nog ta det någorlunda lugnt. Skönt, tycker jag.
 
Helt okej uppbokad vecka, om jag får säga det själv. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0