De senaste mobilbilderna.

Det var ett tag sedan vi tittade på mina senaste mobilbilder. Så vi gör det tänkte jag. Jag har provat den där nya sushirestaurangen som öppnat i mitt och Dans område. Sushin var prisvärd och väldigt god!

Här har vi två mobilbilder på hur jag såg ut i lördags! Klänningen är från Filippa K.

Jag målade naglarna vita och hade hudfärgade strumpbyxor. Så himla mycket vår över det.

Neja och Robins tårtor på dopet var superfina och goda.

I söndags hälsade jag på min lillebror som har flyttat till Malmö!! Han har flyttat till Nobel-området och där hade de japanska körsbärsblommorna börjat slå ut.

Jag passade på att kramas med den här fisen. Min lillebrors flickväns hund: Sessan!

<3

Den här veckan har jag sprungit sammanlagt en mil i perfekt vårväder! Idag regnade det dock, så det blev ingen löpning.

Vi kör matkasse den här veckan också och igår var det torsk med cashewnötter och pasta. Gott!

Haha. Tyckte de här var så roliga bara. Älskar den med katterna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0