Essie: Sand Tropez

Jag har ett nytt nagellack, igen. Haha. Den här gången fick det bli ett väldigt neutralt från Essie. Jag älskar Essies nagellack. Det sitter som berget, har jättegulliga namn på de olika lacken och väldigt fina nyanser.
 
Den här gången blev det ett nude/beige-aktigt nagellack. Jag är väldigt glad i neutrala nagellack för tillfället. De känns så klassiska och jag tröttnar inte på dem på samma sätt som jag gör på väldigt färgglada lack.
 
Sand Tropez heter färgen Essie-lack går ju att köpa lite var som helst. Detta fick följa med mig hem från H&M till exempel. De här bilderna tog jag i fredags. Det känns så fredagspeppigt att måla naglarna tycker jag. Som en nystart efter en jobbig vecka ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0