Friyay.

Glad fredag! Oh, våren är så mycket i luften för tillfället. Jag längtar jättemycket till sommaren. Det ska bli så härligt.
 
När det är fredag får man unna sig sådant som finkaffe, tänker jag. Varje lunch försöker jag gå ut och promenera en runda och idag traskade jag ner till Centralen för att köpa lite finkaffe. Alltså vaniljlatte från Espresso House.
 
En rätt mysig lunchpromenad! 
 
När jag kom hem från jobbet idag var det dags att laga dagens matkasse-middag! Idag blev det vitlöksmarinerad kotlett med salviakryddad potatis. Gott!

Och såhär bra blev det! Perfekt fredagsmiddag. Nu skall jag titta på lite serier, färga håret och sedan får vi se vad som händer. Det ska bli så skönt med helg. Glad fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0