Mammas och Pappas födelsedagar.

I lördags var det såhär fint väder i Malmö! Älskar att träden slår ut nu och att man hittar en massa körsbärsträd här och var i stan.
 
Jag bär dock fortfarande min höstjacka och har inte övergått till vårjacka än. Tycker att det är lite kallt fortfarande.
 
I vilket fall som helst! Jag och Dan tog bussen hem till mamma och pappa. De fyllde nämligen år förra veckan! Pappa fyllde år i måndags och mamma i tisdags. Det är så gulligt att de fyller år dagarna efter varandra. Vi firade deras födelsedagar med familjemiddag och grillning. Nu är det ju så pass mycket vår att vi kan sitta i uterummet också!
 
Carl högg in på köttet direkt, haha.
 
Dan, Totte och pappa.
 
SÅ GOTT! Det blev grillad fläskfilé och halloumi, potatisgratäng, lite olika såser och sallad.
 
Världens bästa sambo och världens bästa syskon! Favoriterna <3
 
Sedan var det presentdags såklart! De fick lite blandade saker: öl, vin, en jättehäftig kruka, kaffekopp, lakrits och nyckelring. Haha.
 
Sedan blev det kväll, Micke kom förbi, vi åt glass och hade det mysigt!
 
Fina mamsen! <3
 
När klockan blev ett på natten kramade vi min fina familj hej då och åkte tillbaka till Malmö. Mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0