Söndag, kalas och två småbröder.

På söndagmorgonen åkte jag och Dan hem till Dans bror Ola och Angelica för att fira att deras dotter Tova fyllde hela 7 år!
 
De hade dukat upp med bullfrukost, vilket var helt fantastiskt i och med att jag inte hade ätit frukost vilket verkligen aldrig händer. Var så hungrig.
 
Det fina födelsedagsbarnet! <3 Hela 7 år. Jag kommer ihåg när hon var en liten, liten plutt och inte ens kunde gå.
 
När vi hade kalasat klart hemma hos Ola och Angelica åkte vi in till Malmö igen. Dan åkte hem för att jobba och jag mötte upp min ena lillebror vid Stadshuset!
 
Hej Carl!
 
Vi köpte falafel, mötte upp lillebror nummer 2 - även kallad Christoffer, och skulle shoppa! Kolla Carls nyckelknippa förresten! Om ni inte känner igen den så är det en replika från Kill Bill.
 
Så tog vi tåget till Emporia för att handla diverse födelsedagspresenter och Christoffer blev sjukt missnöjd över att vi inte hann med att ta en enda kopp kaffe på Espresso House. Nåväl, det var en väldigt mysig söndag ändå!

Kommentarer
Postat av: M

Vem ska få present?? ;-) Hihi Puss

2016-04-20 @ 08:00:45

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0