Söndag, pildammsparken och lägenhetsvisningar.

I söndags var det strålande sol här i Malmö och jag och Carro hade bestämt att vi skulle hitta på något. Jag tog bussen ner till Nobeltorget för att möta henne och sedan började vi traska ner mot Pildammsparken.
 
För det var ju en perfekt dag att traska runt här! Pildammsparken är en av de finaste parker här i Malmö tycker jag.
 
Måste såklart dokumentera lite.
 
Så fint och perfekt söndagsunderhållning!
 
När vi kände att vi började bli hungriga, började vi gå in till Triangeln igen.
 
Stannade till på Barista och köpte vars ett paket tunnbrödsrullar och kaffe. Sedan hängde vi på uteserveringen lite och småplanerade sommaren.
 
När vi började röra på oss igen gick vi förbi en öppen lägenhetsvisning som Carro gärna ville gå på. Javisst sa jag! Så roligt att helt spontant titta på lägenheter. Därefter kom jag ihåg att det skulle vara en annan visning på en lägenhet jag hade spanat in på Hemnet, så vi gick dit också. Det blev tyvärr inget napp för varken mig eller Carro. Därefter tog jag bussen hem precis när det skulle börja ösregna och allt, bra timing! Det har ju dock inte slutat regna sedan dess ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0