Torsdagslistan.

 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"Hur kan klockan redan vara sju?! Hur kan hela natten redan ha gått? Är så trött. Måste sova lite till..." Typ. Ändå gick jag och lade mig klockan 22 och sov till 07 - alltså 9 timmars sömn. Jisses. Är trött konstant numera.
 
Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
Ja, på jobbet har jag ringt massvis av folk och letat material till diverse projekt vi håller på med. Men efter jobbet har jag bara ringt Sarah Hammargren. Vi pratade om eventuell grillhäng i helgen.
 
Vilket humör är du på?
Jag är ganska pigg idag! Vilket jag i och för sig borde vara efter att ha sovit 9 timmar. Men ganska glad och pigg.
 
 
Vad har du på dig just nu?
Just nu har jag på mig min pyjamas som består av ett par svarta knälånga mjukisbyxor och ett grått linne. Mycket snyggt. Jag skall sova alldeles strax.
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
En present till Dans brorsdotter som fyller år på måndag.
 
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
Idag? Sandra Beijers blogg. Jag brukar alltid läsa den när jag ligger kvar i sängen på morgonen och försöker vakna.
 
Vad skall du göra ikväll?
Min kväll är nästan slut, skall alldeles strax sova. Men det jag har gjort ikväll är: gått på stan med Sös, lagat mat, ätit, tittat på TV (Ninja warrior samt Daredevil säsong 1)
 
Vilken låt lyssnar du på idag?
För tillfället har jag totalt kärat ner mig i Jonathan Johansson. Har alltid tyckt att han är bra, men har nu blev helt och hållet förälskad i hans musik. Så har lyssnat mycket på honom idag, speciellt "Lättast att släcka 98". Asbra.
 
Jag och Carro när vi såg Jonathan Johansson på Malmöfestivalen i somras. 
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan vid den här tidpunkten?
Jag låg antagligen i sängen och läste "Alltings början" innan det var dags att sova. 
 
Tror du att du kommer att få en komplimang idag, för vad?
Nej det tror jag väl inte. Det skulle vara om Dan säger något fint innan vi somnar. Haha!
 
När fotade du något senast, och vad?
Det senaste jag fotade var bilden här nedan! Dagens middag från matkassen: Kycklinggryta med mango chutney och pasta. Gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0