Vecka 16.

Hej på er! Så var helgen över och det var måndag igen. Ny vecka och sådär. Vi börjar den här bloggveckan som vanligt med schemat!
 
Måndag: Spinningpass klockan 17.30 efter jobbet. Imorgon fyller dessutom finaste pappa år!
 
Tisdag: Pilates och yoga efter jobbet. Tycker egentligen att det är sådär kul att träna på tisdagarna. Passen är roliga, men jag är alltid hemma runt 20.30 på kvällen, och det är mindre kul. Annars fyller min fina mamma år imorgon. Jag vet, det är ganska kul att mina föräldrar fyller år dagarna efter varandra <3
 
Onsdag: Efter jobbet åker jag och Dan till Emporia för att träna Bodypump med Niclas.
 
Torsdag: Vilodag! Häng hemma efter jobbet :)
 
Fredag: På fredag efter jobbet åker vi hem till Emelie och Philip för att umgås lite! Skall bli jättemysigt. Perfekt fredagshäng.
 
Lördag: På lördag skall vi till Lödde för att fira mammas och pappas födelsedagar! Mysigt med familjemiddag.
 
Söndag: Träffa Carro och umgås!
 
Annars kommer jag att ha ganska mycket att göra på jobbet den här veckan. Det är bara att köra på! Nu håller vi måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0