Vecka 17.

Goood morgon och glad måndag! Vi kör igång med veckans schema som vanligt.
 
Måndag: Idag har jag ställt in mitt spinningpass för något superduperviktigt: GAME OF THRONES!! Idag kommer första avsnittet ut av Game of Thrones säsong 6. Jag, Dan, min lillebror Christoffer och hans flickvän samt Sös och hennes pojkvän skall samlas hemma hos oss för att äta pizza och se avsnittet! Det skall bli så mysigt. Perfekt såhär en annars grå måndag.
 
Tisdag: Efter jobbet skall jag på pilates och yoga.
 
Onsdag-fredag: Jag tänker att vi komprimerar schemat lite. Övrigt skall jag ta det lungt i veckan. Jag skall läsa ut boken jag läser nu, träna och försöka ta det lungt. På fredag är det AW på MEC, vi får se om jag går. Kanske!
 
Lördag: På lördag är det Valborg! Woho! Vi skall ha lite Valborgsgrillning hemma hos Carro och senare under kvällen skall vi ner till Pildammsparken och titta på bålet. Mysigt!
 
Söndag: På söndag har vi inget planerat än så länge. Tänkte sova länge i alla fall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0