Veckans andra lista.

 
HAR DU?
Folköl i kylen:
Nej ingen folköl, men vanlig öl!
Något husdjur:
Ja, två fina Norska Skogkatter <3
Någon favoriträtt:
Alltså jag älskar ju all mat. Men inget slår ju oxfilé, pappas hemgjorda brunsås och mammas potatisgratäng.
Puder på dig:
Ja, runt ögonen för att ta bort mörka ringar.
Några framtidsplaner:
Bli framgångsrik projektledare, skriva bok, gifta sig, hitta ett perfekt hus, allt det där.
Någon sjukdom:
Nej. Skönt! Det skulle väl vara min IBS, men tycker inte den räknas som en sjukdom.
Gymkort:
Ja, på Nordic Wellness
Några MVG:n:
Gick ut 3:an med 3 MVG. Inte wow wow alltså, men ändå väldigt nöjd!
Något beroende: 
Cola Zero.
Nagellack:
Inget på mig just nu.
Någon vän som bor i ett annat land:
Njae, Cilla bor i Köpenhamn i Danmark. Räknas det?
 
 
VEM?
Avskyr du: 
Ingen.
Längtar du mest efter:
Mina syskon just nu. Vi har inte hängt så mycket på sistone :(
Stör du dig på:
Folk som alltid skall veta bäst och typ pracka på en sin egen livsstil.
Gosar du med:
Dan såklart!
Lagar mat: 
Jag och Dan brukar laga maten tillsammans här hemma, det är roligare då.
Diskar:
Vi har diskmaskin, men det är mest Dan som sätter ner i den.
 
 
VILKEN?
Tidning läser du:
Inga :/ Jag är jättedålig på att läsa tidningar. Jag läser hellre bloggar och tittar på nyhetsmorgon.
Buss åker du oftast:
5:an.
Dag fyller du år:
26 februari!
Årstid föredrar du:
Jag tycker om alla årstider, men sommaren är bäst.
 
 
VAD?
Gör du nu:
Sitter i träningskläder (var ute och promenerade innan) framför TV:n, bloggar och tittar på gårdagens repris av Let's Dance.
Gör dig till en bra människa:
Att jag är omtänksam och snäll.
Gör dig till en dålig människa:
Dålig och dålig tycker jag väl inte. Men några av mina sämre egenskaper är att jag blir sårad lätt, att jag har svårt att säga ifrån när folk kör över en, att jag kan vara självupptagen.
Vill du arbeta med:
Det jag jobbar med nu, på reklambyrå. Men jag vill väl kanske ta mig uppåt i karriärsstegen. Sen vill jag skriva då såklart. Men jag hoppas att jag kan göra båda delar på något sätt, kombinera det.
Är roligast just nu:
Att det är vår och att jag och Dan bor i finaste Malmö!
Har du på dig nu:
Ett lila träningslinne och ett par träningsbyxor. Haha, ska snart göra mig i ordning.
Äger du för skor:
Blandat, men bara lågklackade skor. Äger inte ett enda par högklackade skor.
Har du för storlek i skor: 
38.
Läser du för bok:
Älskaren av Marguerite Duras.
Ska du göra nu:
Städa lite, göra mig i ordning, gå ner till Systemet och ICA Maxi och handla och ikväll skall vi hem till Sarah och Niclas! Min Köpenhamnstripp idag med Jenny, Cilla och Lina blev framflyttad till en annan helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0